Søndag 24/8 25 Sensommerløb

Lørdag 4/10 25 Kvindemilen

Søndag 4/1 26 Nytårsløbet

Sådan får vi løbene til at løbe rundt 🏃‍♂️🏃‍♀️

At arrangere vores løb kræver lidt mere end bare at snøre løbeskoene og stille en vanddunk ud. Her er, hvad der skal til – og hvorfor vi har brug for DIG:

🔧 Før løbet:
Før vi kan sige “klar, parat, start!”, skal der søges tilladelser (ja, kommunen elsker papirarbejde), oprettes tilmelding, checkes startnumre og sættes kilometermærker op – så ingen løber en "ekstra" halvmaraton ved et uheld.

🙋‍♀️ Frivillige søges!
Vi har brug for hjælpere til alt fra kaffebrygning til medaljeuddelere. Uden jer – intet løb. Med jer – en løbefest!

📅 På selve løbsdagen:
Det er her, magien sker. Startnumre skal uddeles, ruten bemandes, medaljer hænges om halse, og løberne skal have både hep og hydrering. Du får motion – helt gratis og uden at løbe en meter!

Tidtagning og teknik:
Inden startskuddet lyder, skal Excel-ark tæmmes, diplomskabeloner støves af, og deltagerlister sorteres. Vi taler timer med opfølgning på manglende deltageroplysninger, ændring af distancer inden løbet og print af ajourførte deltagerlister 

🧹 Efter løbet:
Når sidste løber er i mål og medaljen blinker om halsen, skal vi rydde op. Det er lidt som juleaften – nogen skal tage opvasken bagefter.

💪 Fællesskab og feststemning:
Vi kan kun få det hele til at spille, hvis alle HGATM-medlemmer tager en tørn et par gange om året. Til gengæld er det både sjovt og givende! Du får nye venner, gode grin – og muligvis en refleksvest med stil.

Så kom med – vi lover, det bliver mere hyggeligt end hårdt 💛